Lite vad som hänt den senaste tiden....

En månad, bra jobbat Malin!!
Så hmm, måste kolla i almenackan för att komma ihåg vad jag har sysslat med i en månad som har gjort mig så upptagen....
Eller så är det det jag inte har vart,, "if you want something done, ask a bissy person",,, Kan inte påstå att jag vart speciellt bissy,, så jag får väl skylla på det...
- Jag har vart i Lake Tahoe (väääääldigt lång vekca.....)
-Helgen efter Tahoe spenderade jag i Louises hus för attt få lite luftrum från världfamiljeb efter att ha umgåts med dom 24/7 i en vecka..
- Jag, Lousie i Claire var på Hard Rock Café i San Francisco :D
-Min Pappa fyllde år!
- Dag fyllde 50! Grattis :)
-Jag såg finalen i The Bachelorete ;)
-Chris hade fylldeår i hade en BBQ med en pinata!
-Åkt på en liten roadtrip med mina kära vänner :)
-Louises vän Helle har vart här :)
OCH DENNA VECKA HAR JAG VART HEMMA SJÄLV FÖR ATT MIN VÄRLSFAMILJ VAR I LAKE TAHOE:D  SKÖNT ATT HA HAFT LITE TID FÖR SIG SJÄLV OCH BARA SLAPPA LITE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0