Jag HATAR Datorer!!

Igår åkte ja o Sandra på ett nytt shoppingförsök, vi har alltid fått så kort tid senaste gångerna, o denna gång han vi inte ens gå in i nånn affär...
Men vi fick åka runt lite i San Francisco iaf, o de e ju alltid mysigt:)
Sen hämta vi upp Sandras kompis Patrik, som bor i Tahoe men vart hemma i sverige över jul..

Igår så tröttna ja på att ikonerna på mitt skrivbord inte synns, de försvann i början på dec o jag tog förgivet att de skulle komma tbx av sig själv på nått sätt.. Men de gjorde de ju inte.. så Gary försökte, kom på va felet va men inte hur han kunde lösa det,, blr ju inte lättare för han när allt e på svenska..
Så imorse tog ja me datorn till Sandra,, o Patrik pilla lite på den,, så nu har ja kommit på hur ikonerna kan komma tbx, bara det attja måste fixa me de varje gång ja sätter på datorn o de e ju lagom kul...
MEN, han börja fixa nått med grafiken med, men sen dog mitt batteri o nu ser allt helt CP ut!!!!!!
STEFAN!!!? Var är du???
Jag blir så frustrerad, jag fattar verkligen inte hur jag kan fixa det själv,,. Men en sak jag gjorde, fixa firefox helt själv:D

Men va gör ja med resten innnan jag blir helt fel i huvet kan man ju undra...

^^

Kommentarer
Postat av: amanda

Ja jag åker med CC och de skulle vara så underbart att få dansa ist för att plugga, men får kolla de när man väl kommer dit,

Ja ska till Boston:)

2010-01-09 @ 11:57:54
URL: http://amandaholso.blogg.se/
Postat av: vanessa

Hej!



Jag är jätte sugen på au pair, kan inte du adda mig på msn? [email protected] ! om du vill.

2010-01-12 @ 23:40:01
URL: http://vbrowns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0