Slapparhelg!

Jag har vart ensam hemma nästan hela helgen och det var nog precis vad jag behövde.

Jag har bara lufat runt i huset, städat rumet, tvättat bilen (tyvär så syns det inte), tvättat i massor; lakarn, kläder min vinterjacka osv.
Kollat på film, lagat mat o druckit lite vin med getost för mig själv  och bara brytt mig om mig själv.. Inga barn att ta hand om som frågar saker hela tiden,, utan bara kört allt efter mitt schema..
SKÖNT! Även om en del av mig känner mig lite stressad för att jag inte har så mkt tid kvar o måste utnyttja tiden jag har kvar bätre. Men jag behövde verkligen en slappis helg..


Nu är världfamiljen hemma igen så vi ska äta snart o sen ska jag till flygplatsen för att hämta upp lisa och Claire som kommer hem från Hawaii ikväll :)



SNART ÄR DET MIN OCH FRIDAS TUR :D:D:D:D:D

^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0