Är detta seriöst vad som spelas i Sverige just nu?!

O herre Gud!! Jag var nyss inne på Digilistan för att kolla lite vad det spelas för musik i Sverige nu...
Det kan man ju inte påstå var en glad överraskning :O Seriöst är det verkligen det det som går på radion, o det folk röstar på !?!?!?!?!?

Värsta från början till slut..

1:aWe No Speak Americano

2:aAlors On Danse

3:aStereo Love

4:aSkaka Rumpa


Det värsta är att i Digilistan är det de jag tycker värst om som ligger högst.. + att nu såg jag att 2 Kent låtar ligger i top... Ush,, är det sån här musik det spelas tror jag att jag stannar här..












Kommentarer
Postat av: Emelie

Men hallå skärp dig Malin, dom 3 första låtarna är ju dom absolut bästa sommarlåtarna just nu ju! Ashärliga ju :D vänjer man sig lite så blir dom bra ;) hihi

2010-07-14 @ 20:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0