Dag o Sara har vart här :)

Haha, kanske e dags att börja skriva nått här igen :) ( fick ditt brev hanna;), som det med är dags att svara på) :D


Iaf, Sara och Dag var här förra veckan så jag har haft fullt upp :) de kom i tisdags, så alla tis o ons kväll var jag inne i san fran o käka med dom båda kvällarna. Onsdagen åt vi på Emprese of China lr va de nu hette. Jättefin resurang i China Town, nästan så jag tror jag måste gå tbx dit innan jag åker härifrån, var dock lite dyrt jämfört med resten av china town, som iof e super billigt så....

Sen i torsdags var de här o käka, gissa vad? Sushi så klart :D Man kan inte vart här utan att testa sushi (du kommr inte komma undan caroline ;P )


Sen fredags- söndags åkte vi norr ut i landet för att kolla på Redwood skogar :) Jätte häfftigt och jätte fint!!! Har tyvärr inga egna bilder eftersom min kamera fortfarande e borta ( har köpt en ny, som är vattentät, tänkte att de kunde va kul på Hawaii :) ) måste få ording på den..... Hur som skulle dag o sara skicka bilder snart,,

Men ändå bara iaf nån inte vet va redwood är ;)




Vi var i en supermysig liten håla, som hette Fort Bragg, tänk er en blandning av Forks och där de e i True Blood :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0