första dagen på sommar lovet!

Nu känns det verkligen att det är sommarlov! Fast jag kommmer jobba mer eftersom barnen är hemma hela dagarna nu, känns det lite slappare. Dom har ingen riktig tid de måste vara uppe o klara, det liktar sommar ute, de är mer okej att låta barnen bara slappa=barnen är gladare o bråkar inte (peppar peppar ta i trä).

Dessutom, imorn kommer Caroline hit så då kommer jag även ha sälskap med barnen!

Helgen som var.. jag skrev ju att det bara var 28grader ute, tydligen var det 35!! Så nu vet jag varför jag seriöst trodde att jag skulle dö när jag stack ut näsan genom fönstret på morgonen:P


Hemma festen vi var på var kul med:) Modesto hette visst stället, och där var det, tro det eller ej, ännu varmare!! Var skönt när vi kom dit på kvllen, men dagen efter när vi åkte hem... Älskar ju när det är varmt, men när det blev så hilma vartt så fort!




Kommentarer
Postat av: Emely

Härlig bild- Ser ut ut som jag ätit 15 bullar+en hel tårta, och nu nekar till att det var jag:P

2010-06-15 @ 23:46:50
URL: http://emelyforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0