sushi kväll

För 2 timmar sen lämnade Caroline sverige! nu borde hon vara i Amsterdam snart, o imorn 13.20 kommer hon hit, spännande :D



En bra sak med att det är 3 sportintreserade killar jag tar hand om!

Fotbolls-VM ingår inte i TV-tiden utan får kollas på så länget det är match! Vilket betyder att jag kan kolla på fotbollen "på arbetstid" :P Yes!

Nu ikväll var jag på Sushi House igen:) Petra åker hem på fredag och hade inte varit på sushi house ännu, så nu var vi 8 av tjejrna o hade middag ihop :)


jag och petra :)


Såg på aftonbladet idag föresten att det verkar som att Kristen Stewart ska spela Lisbeth från "Män som hatar kvinnor". Självklart kan inte amerikanerna va sämre utan måste göra en egen varition av det...
Den svenska filmen har just slutat gå på biograferna här, o boken e jätte populär, flera som har nämt den när de hört att jag är svensk:P  Aja, jag tycker Kristen Stewart är jätte bra (antagligen bara för hon e me i Twilight:P), men de blir nog en tung roll att leva upp till, Hon som spelar i svenska e ju så himla bra! :)

Kristen Stewart vill spela Lisbeth Salander.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0