Caroline är här :)

Som gångerna innan,, jag har haft besök o inte tid att sita vid datorn mer än för mailen o kolla facebook (och andra avsntittet av true blood säsong3 som är så himla bra<3)

Har egentligen inte så mkt tid nu heller,, lr ork..

Caroline o jag är uppe i Lake Tahoe nu, vi kom hit i måndags och åker hem imorn.. Har vart ganska mysigt ändå, även om det alltid är ganska segt när vi är här uppe, långa dagar o det händer inte så mkt. Men nu har ja ju iaf haft C här:)  Dock har hon vart supertrött idag och sovit typ hela dan (kollat gossip girl på min dator)  menmnen det är tun luft och pollen här...


Söndags: VI VAR PÅ SIX FLAGS OCH KLAPPADE EN DELFIN!!! en av C:s presenter från mig härifrån, hur bra syster kan man va egentligen ;)


I onsdags kväll åkte vi till Orinda för att säga hejdå till Petra som är klar med sitt år här nu :( Hon kommer snart åka till Sverige efter att ha varit 2 veckor av sin resetid i Boston.
Kvällen var mysig iaf, vi grilla, men hade lite problem med att tända grillen (så som ni kanske ser hann det bli rätt mörkt innan vi kunde äta) Claire spruta tändvätska på mig med, så kände inte att jag ville stå nära grillen o hjälpa med min super-scout talanger;) eller va säger du hanna


Caroline och jag shoppade i fredags + att vi åt middag på CheesCake på Union Square på kvällen för att fira Emely som har fylt 22, Grattis :)


När vi skulle åka hem från San Francisco den kvellen fick vi en trevlig överaskning... När vi skulle parkera bilen viste vi inte om man fick parkera där. Men det kom någon som jobbade i husethttp://publishme.se/783080/entries/article/new/ brevis, som rulla nåra tunga konteinrar, och sa att eftersom det var efter 7pm var det okej att stå där. Och det var det också, vi kontrolera genom att läsa alla finstilta texter på metaren...
Men när vi kom ut hade väl den tjocka fula gubben med kontenrarna haft tråkigt eller nått o ställt dom ca 1dm framför o bakom min bil, FÖRSÖK KOMMA UT PÅ DET OM DU KAN!! Idiotas!!!
Men som tur så hittade jag o lisa lite power styrka där mitt i natten o lyckades (med klackarna på!) att flytta dom dumma dumma järngrejerna...



Lördags var vi på nått midsommarfirande i Golden Gate Park.. o på kvällen slappade vi lite hemma hos louise som åkte till danmark på söndagen..

^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0