Gay Pride and Alkatraz

Nu är är det vardag igen och barnen har sin första sommarlovs vecka med camp. Dock bara mellan 9-12,, men det blir ju 3 timmar under dagen som jag kan ha till  mig själv iaf :)
På tal om Camp! Stadium Sports Camp är i full rulle iNorköping nu, ÅÅ jag saknar det, önskar att jag hade vart hemma de 4 veckorna..  Alla som är där kommer ha nåra av de bästa veckorna någgonsin!

Ikväll planerar Caroline och jag att åka till Golden Gate och Lombard när jag slutat jobba (förhoppningsvis så tidigt som möjligt:P)


I Söndags var jag o Caroline i San Francisco hela dagen!


På Alkatraz med San Francisco i bakgrunden, Kommer sakna den här staden väldigt mycket! <3


Caroline :)


Pier 39



Gay Pride :D

haha, GAY PRIDE!


Lisa och jag:)
Dom delade ut gratis gnuggis tatueringar :) Var jättekul:) Fick så många komentarer och folk som fråga om de var äkta osv :)


Nu ska jag hämta de 2 äldsta killarna på Tennislägret!
^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0