8 månader i staterna!

I fredags var det exakt 8 månader sen jag tog flyget från Stockholm till Au Pair skolan i New York.
Som jag redan sagt så många gånger, tiden går så fort!
Dessutom känns allt så lätt nu, det är nästan så det känns lite overkligt.. Tjejerna har just vait här, den här helgen är 3 dagars helg så jag är ledig imorn (måndag). Sen på tisdag kommer dag och sara hit :)
Sen när de åker är det bara en vecka tills caroline kommer hit och stannar i 2, 5 vecka.
Sen när hon åker har jag mindre än 3 månader kvar att jobba som au pair, och sen åker jag till Hawaii i 3 veckor med Frida!
Sen ska jag hem och träffa alla igen. Det känns så overkligt alltihop, men väldigt härligt.

Jag kommer sakna det här landet dock! Den här helgen började jag med att gå på ett hawaii tema party (så mkt roligare när man klär ut sig:P)
Sen igår gick jag o louise o chris på bio, senåkte vi hem till claire o kola skräckfilm till 1 mitt i natten, då kände vi att vi var lite hungriga eftersom vi inte ätit nått under dagen, så vi åkte helt enkelt till mataffären o köpte oss lite mat, älskar verklgen att affärerna har öppet 24/7 här!! <3

Oj, nu ska jag visst börja jobba, (barnvakt ikväll) men de gör inget, eftersom jag är ledig hela måndagen med:D Six Flags here I come!!

^^


Kommentarer
Postat av: Frida Larsson

2010-08-05 @ 02:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0